fb
fb
fb


Film Bilgileri
Cehennem Melekleri izle
Yönetmen : Sylvester Stallone IMDb Puanı: 10 / 6.6 Yapım Yılı : 2010 Kategori : Aksiyon Filmleri , Türkçe Dublaj Filmler Oyuncular : Jason Statham, Bruce Willis, Jet Li, Arnold Schwarzenegger, Dolph Lundgren, Sylvester Stallone, Nam-ı Diğer : The Expendables & Cehennem Melekleri İzlenme : 674.315 Etiketler : , , , , , ,

Filmin Konusu :

Cehennem melekleri Kiralık katillerin toplandığı bir savaş timidir ve Amaçları Güney Amerikada Bir diktatörü devirmektir. Daha fazlası için filmi izleyiniz. Çok sağlam kadro ama film saçma biraz.


Benzer Filmler
Yorum Yap


volkan 08 Şubat 2012 Tarihinde Demiski;

süperrrrrrrrrrrrrrrrrrr bir filim gercekten izleyin süperrrrrrrrrrrrr bizim türk filimlerinene binnnnnnnn ceker

hakan 14 Şubat 2012 Tarihinde Demiski;

izleyin farkı görün tek kelimeyle harika

Tümer 19 Şubat 2012 Tarihinde Demiski;

sılvester stalone’ye yakışır bi jibüle olmuş gerçekten harikaydı hele hele benim adamım jhon statham süperdi… bize burda izleme imkanı veren moderatör ve site yöneticisi arkadaşlara çok teşekkür ederim…

admin 19 Şubat 2012 Tarihinde Demiski;

Ben Teşekkür ederim. Jason Statham hayranlarındanım bende :)

mehmet selim 26 Şubat 2012 Tarihinde Demiski;

film çok güzel elinize sağlık

oğuzhan 13 Mart 2012 Tarihinde Demiski;

gerçekten iyi bir film ama 2. serisi daha iyi olacaktı :D

faruk 27 Mart 2012 Tarihinde Demiski;

çok yavaş yükleniyo filim neden yaa ???__

bilal 28 Mart 2012 Tarihinde Demiski;

gercekten tek kelimeyle harika 2. filmide çıkmış merakla bekliyoruz

admin 28 Mart 2012 Tarihinde Demiski;

Şuan genel bir problem upload sunucuları ile alakalı.

burak 31 Mart 2012 Tarihinde Demiski;

sahiden çok süper yapanların eline sağlıkk ( süper olmuş ya :)

inan pektas 18 Nisan 2012 Tarihinde Demiski;

çok mükemmel bir filim çokkkkk

ugur 20 Mayıs 2012 Tarihinde Demiski;

arkadaşlar bütün süperler burda çok çok harika bir film mutlaka izleyin.çok süperrrrrrrrrr.

the truth 20 Mayıs 2012 Tarihinde Demiski;

film cok güzel efsaneler bir arada inanılmaz

the truth 20 Mayıs 2012 Tarihinde Demiski;

film çok güzel efsaneler bir arada saglam ..

murat 20 Mayıs 2012 Tarihinde Demiski;

çok güzel olmuş

akın murat 20 Mayıs 2012 Tarihinde Demiski;

bence süper flım olmuş bıtınce üzüldüm bır daha bu ekıbı bır arada görmek çok zor olsa gerek

yılmaz polat 20 Mayıs 2012 Tarihinde Demiski;

uzun zamandır böyle film izlememiştim. Sieteye eklediiniz için teşekkür ederiz.

cevat 20 Mayıs 2012 Tarihinde Demiski;

film harika gerçekten emeği gecenlerın elına saglık bıze bu zevkı yasttıgınız ıcın tesekkurler….

cevat 20 Mayıs 2012 Tarihinde Demiski;

film harika bıze bu syır zevkın yasatanlara tesekkurler

fırat sanane 21 Mayıs 2012 Tarihinde Demiski;

süper bir film ben begendim

yunus 21 Mayıs 2012 Tarihinde Demiski;

mükemmel ötesi :D

mervan 21 Mayıs 2012 Tarihinde Demiski;

27 yaşındayım ve kendimi bildim bileli öle şahane bir film izlememiştim yaa varmı öle bişey herkes orda :) aksiyon filmlerindeki bütün ustalar inanamıyorum hala belki 50 defa daha izlerim bu filmi ama çok güzell olmuşşşşş….

türk 21 Mayıs 2012 Tarihinde Demiski;

evet güzel olabilir ama gecekte nekadar cesaretlililer sizce bana göre türklerden daha cesaretli olamazlar bir kör oglu olamazlar bir seyit onbaşi olamazlar bir cengiz han olamazlar bir fatih sultanda bunların hepsi gercek onlar hayal ürününden başka bişey deyil .gercek olan türk

fenerli 21 Mayıs 2012 Tarihinde Demiski;

harika .kadrosuyla ,her yönüyle süperrrrrrrrrr

cimbom 25 Mayıs 2012 Tarihinde Demiski;

cok guzel admin ellerine saglik

romeo 25 Mayıs 2012 Tarihinde Demiski;

gerçekten süper bi film.. adamlar anlıyor bu işten.. kaliteli oyucular ve kaliteli ekip… her dakikası soluk soluğa dopdolu bi film olmuş.. emeği geçenlerin eline sağlık…

Görkem 29 Mayıs 2012 Tarihinde Demiski;

Çok süper bir film… Harikaaaaaaaaaaaaaaa!

ahnet yıldız 04 Haziran 2012 Tarihinde Demiski;

süper film ve süper sayfa teşekürler

özgür 11 Haziran 2012 Tarihinde Demiski;

yok böyle bir filmmm…

Murat 15 Haziran 2012 Tarihinde Demiski;

Bizim Türk filmlerinde ya Doğu seneryosudur Ağalık sistemi Ya da Fakir çocuk Zengin kıza aşık Olur.Biraz Bizimkiler Örnek Alsın.Hayatımda İzlediğim En iyi 2. film Yenilmez 1 2 3 ve Cehennem Melekleri 1 2 Harika Böyle bir film olamaz kardeşim 10 Numara Admin sanada Çok teşekkürler Filmi bize sunduğun için..

savas 06 Temmuz 2012 Tarihinde Demiski;

ben boyle super bır fılm ızlemedım gerçekten emeğe saygı

ünal 23 Temmuz 2012 Tarihinde Demiski;

ben izlemekden bıkmadım sız bıkdınızmı

kado 07 Ağustos 2012 Tarihinde Demiski;

olağanüstü harika bir film…………..

birol 15 Ağustos 2012 Tarihinde Demiski;

yıldızlar koleksiyonu olmus adeta
jetlıe ye yakısmamıs bu rol ama onu bıldıgımız jetlı olarak kalmasından yanayım
fılme gelırsek superdi ama ses efektlerı fazlaydı sankı

burak 18 Ağustos 2012 Tarihinde Demiski;

yemin ederimki filim bu abi izlemeyen pişman olur.. abi adamlar yapıyor.helal olsun .tskler

duygu 25 Ağustos 2012 Tarihinde Demiski;

devlerin buluşması harika bi film kesinlikle tavsiye ederm..

ali 05 Eylül 2012 Tarihinde Demiski;

Ben Ali izmirliyim cehennem melekleri 1 güzel olmuş inşallah 2. öyledir.

brokoli iyidir 12 Eylül 2012 Tarihinde Demiski;

iğrenç neresi güzeldi beaa jason olmasa bi o yani

Bilal 04 Aralık 2012 Tarihinde Demiski;

Silvester Stalone ve Jason Statham`ın hayranlarındanım

 

katEn Çok İzlenenler

x reklamı kapat
x reklamı kapat