fb
fb
fb

Gri Kurt izle

Konusu


Gri Kurt izle, Gri Kurt full izle, Gri Kurt türkçe altyazılı izle, Gri Kurt filmini izle, Gri Kurt filmi full izle, The Grey türkçe altyazılı izle


Film Bilgileri
Gri Kurt izle
Yönetmen : Joe Carnahan IMDb Puanı: 10 / 7.7 Yapım Yılı : 2012 Kategori : Aksiyon Filmleri , Dram Filmleri , Macera Filmleri , Yabancı Filmler Oyuncular : Liam Neeson, Bradley Cooper, Dermot Mulroney, Joe Anderson, Frank Grillo İzlenme : 344.741 Etiketler : , , ,

Filmin Konusu :

Petrol çalışmaları için uçakla yola çıkan ekip, bindikleri uçağın düşmesiyle ormanda mahsur kalırlar. Vahşi hayvanlara yem olmamak için yaşam savaşı vermeye başlayan ekip, Ottway'ın kararları doğrultusunda yol alacak ve hayatta kalmak için her şeyi yapacaktır.


Benzer Filmler
Yorum Yap


utkucan 04 Mart 2012 Tarihinde Demiski;

bence boşa zaman kaybı olan bir film filmin her şeyi iyi ama sonunu beğenmedim

selim 05 Mart 2012 Tarihinde Demiski;

Sonu çok ortada, sanki film bitmemiş hissi veriyor.

osman 13 Mart 2012 Tarihinde Demiski;

nasıl bir son bu yaa anlasılmadı

Muhammed 20 Mart 2012 Tarihinde Demiski;

Gerçkten çk güzel bir film ama filmin tek kötü yanı o soğukta nasıl film çekmişler

tayfun 23 Mart 2012 Tarihinde Demiski;

sonu 2. film gelir hissi veriyo genel olarak güzel izlemeye değer

sümeyra 23 Mart 2012 Tarihinde Demiski;

tek kelimeyle iğrenç anlaşılırbi yanı yok sonuna gelince son muydu filimin başımıydı belli degil

serdar hakan 24 Mart 2012 Tarihinde Demiski;

sonunda kurt öluyor…son saniyede.yazilardan sonraki kisim…

serdar hakan 24 Mart 2012 Tarihinde Demiski;

filmde isyan oldugu icin izlemenizi tavsiye etmiyorum…

hakan 25 Mart 2012 Tarihinde Demiski;

mükemmel başka söze gerek yok

Deniz 25 Mart 2012 Tarihinde Demiski;

Bence izlenmesi gereken harika bir flimdi çok etkilendim…İbret almamız gereken kesitler vardı umarım alırız…Hepinize iyi seyirler…

hüseyin 25 Mart 2012 Tarihinde Demiski;

gereksiz zaman kaybı bence hiç hoş değildi 10 üzerinden 5

bülent 26 Mart 2012 Tarihinde Demiski;

valla süper bi filim izlerken hiç sıkılmadım

Saliha 29 Mart 2012 Tarihinde Demiski;

Bence çok ama çok saçma bir filmdi. Sonu zaten o kadar saçma bittiki. Bunun icinmi izledim bu filmi diyorsunuz. Bence paranıza yazık. Ve bosa zaman harcamaktan baska bir şey değil. Ama gitmek istiyorsanız daha Guzel filmler var. Vizyonda bence açlık oyunları daha iyidir.

yasin 29 Mart 2012 Tarihinde Demiski;

Herkezın güzellik anlayışı farklıdır, ama bence izlenmesi gereken gayet güzel bir flim

kemal 31 Mart 2012 Tarihinde Demiski;

bence beş para etmez bir flimdi valla zaman kaybi idi hiç bir görsel efekt yoktu hiç izlemeyin bence

ahmet obut 02 Nisan 2012 Tarihinde Demiski;

bence güzel doğa filmi teşekkürler

Kron 03 Nisan 2012 Tarihinde Demiski;

Harika bir filmdi. Liam Neeson’ın kötü bir filmine rastlamadım zaten. Bazı arkadaşlar filmin sonunu anlamamış. Bence oldukça açık. Baştan sona sürükleyici çok güzel bir filmdi.

atmaca 08 Nisan 2012 Tarihinde Demiski;

cok ıyı bır senaryo teşşekkürler

atmaca 08 Nisan 2012 Tarihinde Demiski;

cok ıyı bır yapım seyredılır teşşekürler

unal 30 Nisan 2012 Tarihinde Demiski;

Arkadaslar bir kurt sürüsü icindee cikmasi imkansiz bence güzel mesajlari olan bir film

mert 04 Mayıs 2012 Tarihinde Demiski;

serdar hakan senin yalanını sikerim puştoğliii :)

ersen 23 Mayıs 2012 Tarihinde Demiski;

yazılardan sonrakı son sanıye….kurt can cekısıyor..2012 fılm teknolojılerıne ve senaryo yaratıcılıklaırna bakıldıgında bıraz yalın kalıyorr…

Zeynep Alim 26 Mayıs 2012 Tarihinde Demiski;

Bence harika ötesi bir film…Liam Neeson çok başarılı harika bir oyuncu ve bunu oynadığı filmlere yansıtıyor..filmi çok beğendim 10 üzerinden 10

Grey 10 Haziran 2012 Tarihinde Demiski;

bence güzel bir film beğenmiyenler varsa düşüncelerini kendilerine saklasınlar bilgisayarla yapılmış yapmacık kurt’lardan çok daha iyi

cyu 19 Temmuz 2012 Tarihinde Demiski;

dingin ama güzel bir film.emeğe saygı.teşekkürler.

murat 25 Temmuz 2012 Tarihinde Demiski;

iğrenç bir filim sonu nasıl bittiği belli deil

mehmet 17 Ağustos 2012 Tarihinde Demiski;

mükemmel bir film.sonu biraz anlaşılamaz ama.yazıların bitmesini beleyin.adam alfa erkek kurdu halt ediyor bence sonu bu.kurtuluyor..

diego 24 Ağustos 2012 Tarihinde Demiski;

filmi şimdi izlemedim ama şimdi izliyorum inş güzeldir

mumii 09 Eylül 2012 Tarihinde Demiski;

gayet hoş bi filim yaşam savaşı veriyorlar Liam Neeson bu adamı begeniyorum her filimini seyrederim adam sonunda kurdu öldürüyo 2.cisi yok filimin yazılar bitenekadar izleyin göreceksiniz kurdu.

kaan 10 Eylül 2012 Tarihinde Demiski;

senaryo mükemmel filmin konusuda çok başarılı seyirciyi hiç bir şekilde sıkmıyor gerilim dram azda olsa komedi bir arada sonunu çok mükemmel yapmışlar bence film budur şiddetle tavsiye ederim tşk ederim admin

kerem 10 Eylül 2012 Tarihinde Demiski;

sonuna bakın beyler

metin bülbül 10 Eylül 2012 Tarihinde Demiski;

bence harika bir film,,,bazı beyinsizler anlamasada o soğukta iyi film yapmışlar,,,,en azından saçma sapan vampir ve korku filmlerinden 5 kat daha kaliteli,,,bazılarına sormak lazım ananızın karnından görsel efeklemi dünyaya geldiniz,herkez salakta bir sizmi akıllısınız

next 11 Eylül 2012 Tarihinde Demiski;

sonu saçma ama film genel olarak güzel

Enver 11 Eylül 2012 Tarihinde Demiski;

ya adamın sölediği o 4 dizenin anlamini hiç mi anlamadiniz Yaşa ve Öl Bugün en son ölüyor o kurt sürüsünün içinden cikmasi mümkün değil ama sona dikkatli bakarsaniz Alfa kurduda yaninda götürüyor.

doğukan 13 Eylül 2012 Tarihinde Demiski;

filmi tam izlerseniz anlarsınız sonunda kurt ölüyor

Suntzu 14 Eylül 2012 Tarihinde Demiski;

Yazılardan sonra çıkan sahne 2. bölümün habercisi, harika ve soğuk bir film acı dolu …

Fehmi 14 Eylül 2012 Tarihinde Demiski;

Filmin son bölümündeki isyan sahnesi beni rahatsız etti ama kendisi giderken grubun liderinide götürmesi onun azminin faydasını gösteriyor.(En son yazılardan sonra çok kısa bir anı gösteriyorlar alfa kurdu öldürmüş.)

Adiniz Soyadiniz 24 Eylül 2012 Tarihinde Demiski;

cok guzel bı film, herseyden once cok emek sarf edilmiş b,r film ızlenmeye deger

ahmet ali köse 07 Ekim 2012 Tarihinde Demiski;

Filmin ben sonunu çok beğendim süper valla :D

levent aymuk 25 Kasım 2012 Tarihinde Demiski;

sonu hıc guzel deıl lan ızlemeye deymedı

danye tok 20 Aralık 2012 Tarihinde Demiski;

film dörtdörtlük ama sonu niye belli değil .

admin 22 Aralık 2012 Tarihinde Demiski;

bilmem :) Bende merak etmiştim ama sahnelerin sonunda kurtun yerde hareketsiz yattığını gösteriyor.

 

katEn Çok İzlenenler

x reklamı kapat
x reklamı kapat